Logga inFör att få skriva i forumen måste du vara inloggad |
Våra forum |
Aktuella diskussioner» Ekomässa i Vällingby 25-26 september» Instruktörsforum: instruktörer sökes till Ängelholm » Instruktörsforum: utbildning i Sollefteå » Instruktörsforum: instruktörer sökes till två utbildningar » Ambassadörer sökes 11-12 sept på Husmässans kök & mat » Få ungdomar i Kalmar intresserade. » Instruktörsforum: Fairtrade Challenge » Ambassadörskurs i Nässjö någon? » TIPS på utställning på Galleri Kontrast - Handlare » Fairtrade ambassadörsutbildning 16-17 okt Kalmar |
|
|
#1 |
|
Reg.datum: feb 2006
|
Hej på er,
Även om detta inte är ett externt evenemang, så tror jag nog att inlägget passar bäst här. Jag stötte på den här superfina broschyren som Förbundet Agenda 21 i Västmanland producerat med hjälp av medel från Konsumentverket. Jag bifogar broschyren för nedladdning och länken här för den som vill lära sig mer om deras arbete. På hemsidan har de också information om rättvis handel på tre utländska språk: somaliska, arabiska och sorani. Information på lätt svenska ska komma. Ett jättebra initiativ tycker jag! Mvh, Ulrike |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reg.datum: feb 2006
|
Hej Ulrike,
kul att du gillade detta!!! Vi kommer förhoppningsvis att jobba med mer detta under året och nästa år. Hör av dig ifall du vill vara med på nåt hörn! M v h Sara Wallentin |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|