Logga inFör att få skriva i forumen måste du vara inloggad |
Våra forum |
Aktuella diskussioner» Ekomässa i Vällingby 25-26 september» Instruktörsforum: instruktörer sökes till Ängelholm » Instruktörsforum: utbildning i Sollefteå » Instruktörsforum: instruktörer sökes till två utbildningar » Ambassadörer sökes 11-12 sept på Husmässans kök & mat » Få ungdomar i Kalmar intresserade. » Instruktörsforum: Fairtrade Challenge » Ambassadörskurs i Nässjö någon? » TIPS på utställning på Galleri Kontrast - Handlare » Fairtrade ambassadörsutbildning 16-17 okt Kalmar |
|
|
#1 |
|
Reg.datum: feb 2010
|
Hej jag har ganska nyligen blitt ambassadör och har tittat runt lite på denna sida nu och såg att ni var i Almedalen i somras. Ska de bli något där i år också eller? Jag är ju gotlänning så jag kan ju liksom hjälpa till med något. En fråga till bara, är jag den första gotlänningen att bli ambassadör eller? Skulle ju vara konstigt om inga fler har blivit det tycker jag
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reg.datum: nov 2006
|
Citat:
Hej Martin! Jag är ambassadör på Gotland. Kan inte svara exakt för vad som planeras under veckan från centralt håll, men jag gissar att det blir flera roliga och uppskattade aktiviteter precis som förra året. Om allt går som det ska så blir det en diplomeringsceremoni för Gotland som Fairtrade Island. Kommunfullmäktige sa nämligen igår (äntligen!) ja till att ansöka om dimplomeringen. Befinner du dig på Gotland nu? I sådant fall vore det jättekul om vi kunde sammanstråla, vi är ett litet antal ambassadörer och ett antal andra intresserade som framför allt jobbat med Fairtrade City. Du hittar mer info här: http://www.facebook.com/group.php?gid=93034007561 Hälsningar från Isabel Enström |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reg.datum: okt 2007
|
Lär komma information från centralt håll snart
Får du chansen så häng med! Jag var med 2008, det var väldigt givande och kul!http://enbattrevarld.nu |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reg.datum: feb 2006
|
Hej! Härligt att ni är på hugget i Visby!
Fantastiskt roligt och bra att det nu fattats beslut i fullmäktige om att Gotland vill bli en Fairtrade City! Vi kommer att åka ett par personer från Rättvisemärkt till Visby under Almedalsveckan, och genomföra diplomeringsceremonin för Gotland Fairtrade Cty och även arrangera en mingelkväll, med debatt och annat. Jättebra om ni, Isabel och Martin (och andra ambassadörer på Gotland, förstås) kommer i kontakt med varandra, så hör jag av mig till er, för att smida vidare planer tillsammans. Kul! Emma Rung |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reg.datum: feb 2006
|
Väldigt kul att höra!
:-) /Fredrik Pettersson |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reg.datum: feb 2010
|
Citat:
Om än bott på fastlandet i många år är jag gotlänning och nybliven ambassadör ![]() |
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |